пятница, 29 августа 2014 г.

Як швидше та ефективніше виконувати домашні завдання

Невід’ємною частиною шкільного життя є виконання домашнього завдання і вивчення матеріалу вдома. Для багатьох це заняття є рутиною, але завдяки цим порадам можна значно полегшити цей процес і зробити так, щоб вивчений предмет залишився у вашій голові якомога довше.
Перш за все потрібно запам’ятати головний принцип: відпочинок потрібно чергувати з навантаженням, адже концентрувати увагу ви можете протягом 45 хвилин, тому потрібна регулярна зміна діяльності. Але відпочинок має на увазі не гру за комп’ютером або ігровою приставкою, а зміну діяльності – розумової на фізичну.
Чималу увагу потрібно приділити і розпорядку дня. Важливо відпочити після школи протягом 1-2 годин. Коли приходить час виконання домашнього завдання, спочатку краще виконати письмові завдання. Першими виконуються більш легкі завдання, потім – більш складні. У результаті мозок втягується у навчання і підвищується розумова продуктивність.
Підготовку усних предметів, а також підготовку до контрольної роботи потрібно починати у кінці, після невеликого відпочинку. Будь то параграф з історії чи вірш з літератури, його неодмінно потрібно розбити на 3-4 рівні частини. Тут закладено один з принципів, на основі яких працює пам’ять людини: мозок краще запам’ятовує малі обсяги інформації, ніж великі. Тобто краще запам’ятовуються уривки тексту, ніж текст в цілому.
Буде краще, якщо ви вчитимете текст по частинах, одночасно уявляючи «картину тексту» і проговорюючи його. Як відомо, існує образна, словесно-логічна, моторна і чутлива пам’ять, тому завдяки такому комплексному вивченню де-небудь наш текст обов’язково відкладеться і відтворити його буде значно легше.
Вивчення тексту потребує повторення. Після того як ви вивчили текст – повторіть його вголос 2-3 рази, ляжте, відпочиньте декілька хвилин, заспокойтеся і тільки потім починайте підготовку наступного завдання.
Ґрунтовно повторити текст потрібно перед сном і вранці.
Завдяки таким нехитрим порадам можна значно підвищити ефективність підготовки до уроків.

Комментариев нет:

Отправить комментарий